Mieć...czy nie mieć? ;)

Cześć Dziewczyny, 

Właśnie stoję przed dylematem, kupić czy nie kupić?


         Jestem przeogromną fanką torebek Alexandra McQueena, w szczególności tych puzderkowych  ;)) Uwielbiam w nich motyw czaszek, złota i elegancji ;)

         Nie wyobrażacie sobie mojej reakcji, kiedy przechodząc obok sklepu w mojej miejscowość na wystawie zobaczyłam genialną kopię McQueena! Byłam nawet skłonna uwierzyć, że może jakimś cudem to jest oryginał! (zważając na to, że to jest butik, gdzie od czasu do czasu można kupić coś od Dolce & Gabbana oraz Roberta Cavalli, mogłam okazać się taka naiwna). Oczywiście zajrzałam do środka, i niestety jak rozum podpowiadał mi od razu, nie był to oryginał, aczkolwiek produkcji włoskiej firmy (nie pamiętam nazwy coś w stylu Kors Kors, kojarzycie taką, albo o podobną? Przeszukałam cały Internet i nic nie znalazłam.. A bardzo mi zależy porównać ceny! ) 
       Cena torebki wynosiła jedyne 249 zł, byłam w szoku, bo na żywo robiła niesamowity efekt! 

Ta, którą ja widziałam, była beżowo-brązowa,  z samymi czaszkami.
Muszę przyznać, że bardziej mi się podobała..
Zdjęcia pochodzą z aukcji na allegro (klik)

         Oczywiście ja nie lubię przepłacać, więc szybko poszukałam podobnej na różnych aukcjach i można ją kupić jeszcze taniej:)) I znalazłam - o 100 złotych! ;)) Jeżeli jesteście zainteresowane -> klik!


         Pytanie do Was, kupić? Spełnić jedno ze swoich małych marzeń? Co o niej sądzicie? ;>

Całuje,
Lina

16 komentarzy:

  1. świetna jest ta torebeczka!!! jednak za taką cenę bym jej nie kupiła - można kupić podobne taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo elegancka torebka, na jakąś randkę czy wielkie wyjście tak, ale do pracy czy szkoły to już nie bardzo:)w zarze swojego czasu były podobne na przecenie kosztowały śmieszne pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ładna, ale dla mnie za mała i za droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, ale 250 to trochę sporo ;) już lepiej na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na stylowebuty.pl sa takie torebki, a przynajmniej kiedys byly :) jednak 100 zl za taki gadzet to troche duzo :D ale przyznaje ze jest efektowna i jesli Ci sie marzy to czemu by nie brac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze sobie ulegam, więc lepiej mnie nie pytać hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. kupić! skoro to Twoje małe marzenie to nie ma nad czym się zastanawiać :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - jeśli możesz spełnić swoje małe marzenie to trzeba to zrobić ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  8. też strasznie mi się one podobają, jednak ja wolę wersję ze strony stylowebuty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda nie lubię motywu czaszek, ale te torebki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam na wystawie w sklepie i szalenie mi się podobają, natomiast kupując nie miałabym na jakie okazje zabrać :) więc bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się takie torebki:)
    a w internecie jest ich multum :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny!
    Śliczna ta torebka, mi też się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń