Multikino - pomysł na weekend!



Cześć Dziewczyny,

Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieje, że ten wystrój zawita u mnie już na dłużej. Ale wiecie jak to jest, kobieta potrzebuje zmian ;)




Na blogu pojawiły się „pod strony” w lewej kolumnie. Klikając na obrazek przeniesiecie się do danego działu. Nie sa one jeszcze sumiennie opracowane, ale w najbliższym czasie je „dopieszczę”. Na pewno będzie ich przybywać. Póki co będę pracować nad strona „Moje inspiracje”.  Mam tyle pomysłu i inspiracji, z którymi chcę się z Wami podzielić! 
Oprócz tego wiele poprzemieniałam, poprzerzucałam, powyrzucałam i pododawałam. Rozejrzyjcie i ocenie czy jest ok! 
***
Z racji tego, że cały czas pracuje nad wyglądem, dziś szybciutki post z cyklu „Pomysł na weekend”. Macie już? Jeśli nie to Was zachęcam do odwiedzenia kina! A tak dokładnie – Multikina. Pojawiła się w ich ofercie cudowna promocja weekendowa – 2 bilety w cenie jednego. Warto wykorzystać!




Promocja polega na popraniu specjalnej aplikacji na telefon i zarezerwowaniu oraz kupieniu biletów przez telefon. Ważne jest tylko, abyśmy posiadali kartę MasterCard.
Więcej informacji znajdziecie na stronie Multikina. Serdecznie Wam polecam, szczególnie w takie mroźne i ponure wieczory, jakie mamy teraz. Ja wybieram się na „Życie Pi”. Jestem bardzo ciekawa tego filmu.
Całuje,
Lina

20 komentarzy:

  1. planuję wypad do kina ale niestety multikina w pobliżu nie mam :<

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,że u mnie w pobliżu n ie ma multikina:(
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nowy wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie teraz podoba mi się, choć poprzedni wystrój też mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy wygląd jest świetny ;)
    super oferta w multikinie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w pobliżu nie ma Multikina.. Podobają mi się zmiany.;D

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywne zmiany :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, dzięki Lina za odwiedziny! Sprawiłaś mi wieeeelkąąą radość, bo jesteś moją tysięczną obserwatorką - dziękuję! :)

    Wygląd bloga, jak najbardziej na plus, bardzo ciekawie i fajny nagłówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś dostałam taki żelkowy bukiet - dwa lata temu na osiemnaste urodziny, ale on był kupiony, więc nie był taki fajny jak ten robiony z chupa chupsów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie także sympatyczne zmiany na blogu:)
    Miłego wypadu do kina!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam ani karty master card, ani odpowiedniego telefonu, a nawet multikina w pobliżu :) Mój weekend będzie książkowy :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat mój telefon za stary na yakie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba nowy wygląd bloga :)
    i ciekawa oferta multikina :) może się wybiorę na jakiś film wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się takowy wygląd podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj nie słyszałam o tych zniżkach, ale i tak Cinema City mam bliżej :D!
    + jak idę do Cinema to przy okazji mogę pochodzić po sklepach

    OdpowiedzUsuń