Stylowe Kobiety - Cameron Diaz


Styl Cameron Diaz cenie sobie za prostotę oraz elegancję. Aktorka i modelka, nigdy, ale to przenigdy nie wygląda na przebraną. Jest zawsze dobrze ubrana. Idealnie balansuje pomiędzy klasycznym pięknem, a nowoczesnymi dodatkami. Jej stylizacje są perfekcyjne i efektowne.


 Ale dość komplementów czas na dowody.







Długie żakiety + krótkie sukienki + szpilki

Krótkie żakiety + rurki + szpilki

Trochę stylu sportowego + eleganckie dodatki + duże torby tote
Cameron zawsze stawia na klasykę, niezależnie od rodzaju stylizacji! 

Jestem totalnie zauroczona stylizacjami Cameron, która zawsze prezentuje się rewelacyjnie,


10 komentarzy:

  1. Prawda, kobieta ma niesamowity gust, jeżeli chodzi o ubrania! Mam nadzieję, że inne celebrytki wezmą z niej kiedyś przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cameron Diaz jest boska, zawsze lubiłam jej styl :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją - jej figurę, styl oraz uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także cenię sobie klasykę, prostotę i elegancję. Mam adidasy (jedne, jedyne), które mają już 6 lat i noszone były aż 2 razy :D Nie znoszę butów na płaskim, muszę mieć nawet mały obcasik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cameron Diaz, zwłaszcza za książkę, którą ostatnio wydała! <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt,we wszystkich kreacjach wyglada cudownie,tylko pozazdroscic;)
    Buziaki;)Pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ją lubię, kobieta w pełnej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O bardzo podoba mi się jej stylizacja na zdjęciu, gdzie ma brzoskwiniowe spodnie baaardzo <3 :) I ogólnie bardzo mi się podoba jak się ubiera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za Cameron jako aktorką, chyba już mi się przejadła, dlatego nigdy nie zwracałam uwagi na jej prywatny styl. A tu proszę! Okazuje się, że jest bardzo elegancką kobietą, chciałabym wyglądać tak jak ona :)

    OdpowiedzUsuń