Moja nowa torebka Tote od TH ;)

Cześć Dziewczyny,

Dzisiejszy post będzie z serii "chwalę się" ;)
 Na początku marca obchodziłam swoje kolejne urodziny. Postanowiłam sobie w tym roku sprezentować porządniejszą torebkę. Jak widać po wpisach na moim blogu, mam porządnego bzika na punkcie torebek i szpilek! 




Wybór nie był łatwy, wiedziałam, że moja nowa torebka napewno będzie od Tommego Hilfingera.
Jednak, który model wybrać?
Wszystkie torebki tej marki są taaaaakie piękne <3

W końcu na początku lutego zdecydowałam, że wybiorę bardziej elegancki fason, ze sztucznej skórki w kolorze brązowym. Typowy model Tote ;)
Kupiłam ją w sklepie internetowym, który zajmuje się sprowadzaniem produktów Tommego Hilfigera z Ameryki. Kosztowała mnie niewiele, jak na TH -  niecałe 300 zł - a to tylko dlatego, że pochodziła z kolekcji z roku 2011.

Przyleciała do mnie w stanie idealnym, pięknie zapakowana..jednak niestety miesiąc później :(

Ale najważniejsze, że dodarła do swojej nowej właścicielki! ;))


   Jest to mój pierwszy w życiu produkt od Tommego Hilfigera i muszę przyznać, że skradł mi serce. 
Torebka jest bardzo porządnie wykonana, nie sklejana - szyta. Poszewka w środku jest gruba i wszyta w brzegi, dzięki czemu nie ma mowy o pruciu się czy dziurach. Bardzo pakowna, a przy tym dosyć zgrabna.


 Spisuje się na medal w codziennych stylizacjach :)

Jednak nie zaspokoiła całkowicie mojego głodu torebkowego. Teraz marzy mi się mniejsza towarzyszka w bardziej wiosenno-letnich kolorach.
Tym razem może się skuszę na torebkę Guess? One również są przepiękne <3

Całuję,
Lina

19 komentarzy:

  1. No bardzo ladna!! Lubie TH, ale akcesoriow zadnych jeszcze nie mialam, raczej ubrania. Niech sie dobrze nosi!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo ładna :) Też marzy mi się jakaś większa, pojemna torebka, ale może jakaś jasna? Sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kotkowi też się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglada ;) tez ostatnio zainwestowałam w tego typu torebeczke i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba, wolę gładkie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna torebka, ja mam szał na torebki i buty tak jak Ty,

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piekna, sama ostatnio czatuje na cos fajnego ale wszsytko takie oklepane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że Twój kociak też wie, co stylowe :D
    Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Klasyczna, eleganca i porządnie wykonana, czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jest piękna już ci to mówiłam, a na żywo jeszcze ładniejsza :D
    Jeszcze pokaż bransoletkę :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba świetna! Z jakiej strony zamawialas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. americanoutlet.pl polecam stronę, dużo już od nich zamawiałam ;)

      Usuń