Stylove garderoby - tiulowa spódniczka

Cześć Dziewczyny, 

         Od zawsze marzyłam o tiulowej spódniczce! Są bardzo klasyczne, bardzo stylowe i bardzo eleganckie. Każda z nas, chociaż na chwilkę, może się w niej poczuć jak księżniczka.
         Szczególnie do gustu przypadają mi te stylizacje, które łączą ze sobą elementy garderoby codziennej np. z dodatkiem bokserki, marynarki lub po prostu z luźnym t-shirtem.


         Carrie wspaniale nauczyła kobiety łączyć balowy tiul w codziennych stylizacjach. W serialu "Seks w Wielkim Mieście", często się w nich pojawiała i zawsze robiła ogromne wrażenie! Jej śladem poszła Rihanna. Same zobaczcie ;)) 

wszystkie zdjęcia pochodzą z http://www.stylowi.pl

            Kochacie tiulowe spódniczki? ;) Od dawna jest na mojej liście must have, póki co szukam swojego ideału :)

Całuję,
Lina

28 komentarzy:

  1. Tiulowe spódnice są przepiękne, ale chyba nie czułabym się w nich komfortowo w codziennym stroju. Wieczorem to co innego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie lewa strona <3

    OdpowiedzUsuń
  4. są genialne. i zawsze o takiej marzyłam, ale teraz kiedy można je już kupić w sklepie, a nie oglądac tylko na Majce Jeżowskiej, ogarniają mnie wątpliwości, czy aby kobiecie po 30-stce wypada jeszcze cos takiego załozyć;), choc ochota jest przemożna;) wiem Carrie jest starsza, ale Carrie to Carrie. wiadomo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że kobiecie po 30-stce można taką spódniczkę założyć, ale musi to być na jakies większe wyjscie, typu wesele, sylwester czy inna impreza. Na co dzień też raczej bym nie założyła:)

      Usuń
  5. Dwie ostatnie stylizacje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym chyba nie założyła ale uwielbiam na nie patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnice z ostatniego zdj.wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też oczarowały dwa ostatnie zdjęcia, czyt. stylizacje. Mimo wszystko to chyba raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się tiulowe spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię spódnic, a tiulowe to już kompletnie odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sama nie nosze, ale u Kogoś - super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja posiadam - jasnorozowa:) jednak jeszcze nigdzie jej nie zalozylam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Carrie <3 ;) Ta stylizacja z Seksu w Wielkim Mieście też mi bardzo przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo tak! śliczne są takie spódniczki ;)
    ale stylizacja rihanny słabo mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jedną białą, zakładam bardzo rzadko, ale generalnie ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spódniczki są super! Bardzo lubię białą z czołówki SATC, ale dla mnie (jak już pisałam pod postem o Carrie) najlepszą jest ta zielonkawa, którą Carrie miała w Paryżu. PO prostu niesamowicie się układa i pomimo że wygląda jakby miała tysiąc warstw, jest jednoczesnie taka lekka i zwiewna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, tak, tiulowa spódniczka, szczególnie w wersji mini mi się podoba i takiej szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś marzyłam o tiulowej spódniczce. Najbardziej podoba mi się ta z przedostatniego zdjęcia, po prostu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, tiulowa spódniczka to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam to samo co ty! Jeszcze nie znalazłam swojego ideału, ale te spódniczki na zdjęciach wyglądają bosko!
    Poszukuję czegoś do nich podobnego już od kilku lat... i nic. Chyba niedługo będę zmuszona sama sobie jakąś uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja wciąż próbuję się przekonać do jakiejkolwiek spódniczki, na razie u mnie rządzą sukienki, a z nich niedaleko do spódniczek :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam ale ujela mnie ta z przedostatniego zdjecia :)! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedys bardzo chciałam taka miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja już mam taką spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama lubię takie tiulowe spódnice, też swojej córeczce takie kupuję. I chyba też za mamą ma to, że lubi buty. Co prawda takich jak ja lubię na koturnach na przykład https://butymodne.pl/sandaly-damskie-kylie-na-koturnie-c5540.p199.f126.html to wiadomo, że za mała jest. Ale widzę, że już teraz ma bardzo dobry gust i swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń