Style kobiet z klasą

Cześć Dziewczyny, 


Każda kobieta ma „jakiś” styl – najważniejsze jest to, aby być świadomą swojego i dopracować go do perfekcji. Szyk i elegancja nie zawsze oznaczają horrendalnie drogie kostiumy z wystającym białym kołnierzykiem. Równie dobrze, możesz mieć na sobie dżinsy i żakiet, a każdy kto Cię minie na ulicy pomyśli: „Ta Kobieta to ma styl!”. 

Prawdziwy wachlarz osobistości i stylów mamy w filmie "Seks w wielkim mieście.
Każda z nas jest wyjątkowa ;)


Więc, jeżeli jeszcze nie wiesz jaki styl reprezentujesz, zajrzyj szybciutko do swojej szafy i porównaj ją z niżej podanymi „wzorami” na styl ;) Który reprezentujesz kod mody ?

- klasyczno - sportowy
Cechy: uwielbiasz modę szlachetną, ale nie uchodzisz za osobę sztywną. Najczęściej można Cię spotkać w dżinsach w kombinacji z bardziej elegancką górą czy strojnymi dodatkami. Wielbisz wszelkiego rodzaju żakiety i marynarki. Dobrze się czujesz w stonowanych kolorach, od beżu po butelkową zieleń.
Znane domy mody w Twoim stylu to Donna Karan, Ralph Lauren, Gucci, Armani, Max Mara. Marzysz do torebce z Hermes i okularach  firm Rayban.

Jessica Alba

- klasyczno - światowy
Cechy: Lubisz rzucać się w oczy dzięki modzie, nie boisz kombinować w swoich stylizacjach, lepiej się czujesz w spódniczkach niż spodniach. Lubisz nosić rzeczy podkreślające Twoja figurę. 
Projektanci w Twoim stylu: Chanel, Versace, YSL i szpilki Christiana Louboutina.

Blake Lively

- awangardowy
Cechy: Twoje życie zawodowe jest związane z branżą artystyczną, a za sprawą mody, chcesz pokazać światu „że jesteś inna”. Kochasz kolor czarny, który często łączysz z kolorami podstawowymi, najczęściej bielą. Najlepiej czujesz się w spodniach, a spódniczki jak już zakładasz, to dłuższe niż za kolano.
Całą swoją garderobę najchętniej wypchałabyś rzeczami i dodatkami Karla Lagerfelda. 

Kate Moss

- mieszany 
Cechy: łączysz w sobie elementy każdego typu stylu: łatwo przekonać Cię do nowych trendów, dużo inwestujesz, często w ekstrawaganckie, dodatki. Dobrze ci w każdym kolorze. To jak wyglądasz w danym dniu, dużo zależy od Twojego nastawienia i humoru w danym momencie ;) 

Eva Mendes

A wy Dziewczyny, który styl reprezentujecie? 
Ja osobiście podobnie jak Jessica Alba uwielbiam łączyć dżinsy z elegantszą górą.
Całuję, 
Lina



CIEKAWOSTKA ;))

Europejskie kobiety najczęściej zalicza się do klasy mieszanej, a Amerykanki do „klasyczno -światowej”.  Jest to związane z naszymi dochodami oraz pewna rezerwą na rujnowanie się finansowo dla nowej torebki Louisa Vuittona ;)

31 komentarzy:

  1. Ja najbardziej uwielbiam styl Kate Moss i Blake Lively :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj styto klasyczno sportowy ale tez czesto mieszany:-). Odp Ci na komentarz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie styl klasyczno-sportowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to klasyczno-sportowy pomieszany z awangardowym :) Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi tu stylu romantycznego (sukienki, falbanki i takie tam...) ;P Ale faktycznie mój strój zależy od humoru w danym dniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda - dżinsy i bardziej elegancka góra - rewelacja. Według mnie KAŻDA kobieta powinna mieć w szafie jedną parę dobrej jakości dżinsów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój styl to klasyczny i bardzo podoba mi się - awangardowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbliższy mi jest klasyczno-sportowy i awangardowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopisałabym jeszcze kilka stylów, np. romantyczny ;)

    Ale z podanych mój to klasyczno-sportowy, a czasami mieszany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre style całkowicie mnie zachwycają, nie mogę się napatrzeć. Ja nie mam swojego stałego stylu, chodzę różnie..na konkretny styl trzeba mieć kasę..

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najbliższy jest mi styl klasyczno-sportowy. Uwielbiam dżinsy i marynarki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Styl nr1 !!!!!!! Zdecydowanie mój :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem mieszana w kierunku klasyczno-sportowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że jedyną wyraźną cechą mojego stylu są spódnice, które zupełnie wyparły z mojej szafy wszystkie spodnie :D A z tych wymienionych przez Ciebie najbardziej spodobał mi się chyba klasyczno-światowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację, jednak czasem robi się naprawdę smutno, gdy obserwujemy ludzi... Niestety. :/ Jeśli jednak miałabym podzielić się swoim stylem - zdecydowanie AWANGARDOWY <3 choć nie uważam masy dodatków za konieczne. Preferuję "klasyczny" wizerunek mojej osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię twoje posty;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba najbliżej mi do mieszanego :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle świetny post :) Mnie chyba najbliżej do stylu klasyczno-sportowego, ale każda z powyższych inspiracji mi się podoba i z każdej mogłabym coś zaczerpnąć dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię styl klasyczno-sportowy :))

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja chyba reprezentuję styl awangardowy, chociaż w każdym z tych zaprezentowanych przez Ciebie, znalazłabym coś dla siebie:D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post !
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrząc na kryteria podane przez Ciebie mój styl jest mieszany w stronę klasyczno - sportowego :) Uwielbiam połączenia marynarki z dżinsami, ale to jak wyglądam zależy od mojego samopoczucia. Co do filmu Seks w wielkim mieście najbardziej podobały mi się stylizacje Charlotte :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój styl to chyba klasyczno-sportowy lub mieszany. Ciężko powiedzieć :) Jeśli chodzi o Sex and the City to zawsze chciałam być taka jak Carrie. I nie tylko jeśli chodzi o wygląd, bardzo mi imponowało jej podejście do życia, praca, przyjaciółki itd. Z wiekiem ta fascynacja mi minęła, ale wciąż uważam, że w wielu sprawach od Carrie można brać przykład - zarówno w życiu, jak i w stylizacjach, które są po prostu FANTASTYCZNE :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylizacje :) w każdym stylu bym się odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim razie mój to klasyczno-sportowy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój styl jest chyba podobny do klasyczno-sportowego, ale po cichu marzy mi się klasyczno-światowy :) jednak trochę boję się że coś mi nie wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń