Weselny #hashtag

Kilka miesięcy temu prosiłam moją o dziesięć lat młodszą siostrę, aby przybliżyła mi system działania i przede wszystkim samą ideę Snapchata. Kompletnie nie rozumiałam ( i w sumie nadal nie bardzo się orientuje) czemu on służy? Wysyłamy zdjęcia, które tylko kilka sekund się wyświetlają  innym użytkownikom, w jakim celu? Los chciał, że trafiłam na szkoleniu, na grupę osób, które wszystkimi możliwymi aplikacjami społecznościowymi żyły, więc chcąc widzieć jakie zdjęcia zamieszczają z naszych spotkań, musiałam zapoznać się z tymi aplikacjami bliżej. Nie powiem - wciągnęło mnie! 

Weselny #hashtag


Tak więcej, wracając do tematu, gdy na pinterestrze po raz pierwszy zobaczyłam tablice ślubne z proponowanym hashtagiem ( czyli: #, na Instagrama bądź Facebooka, pomyślałam - zabawny absurd. Teraz, gdy już sama założyłam Instagrama, i ogarniam system hashtagowania, stwierdzam – GENIALNE ;)

Jest to szczególnie fajne rozwiązanie, dla tych par, których same chętnie buszują po Instagramie, Snapchatcie czy Twitterze. Z łatwość wówczas znajdziemy zdjęcia znajomych wykonane na naszym weselu. Wystarczy wpisać hashtag przykładowo: #weselepatrykaikaroliny i automatycznie wyświetlą się wszystkie fotki oznaczone tym hashtagiem. Dzięki czemu, w kilka sekund, mam podgląd do zdjęć związanych z naszym przyjęciem.

Dla nas jest to szczególnie ciekawe rozwiązanie ponieważ, blisko 70% naszych gości weselnych nie przekracza 40 roku życia, mało tego z 50% ma 20+. Przewaga młodych może spowodować, że będzie konieczność nadania jakiegoś ciekawego hashtagu na ten dzień! ;) 


Weselny #hashtag


Zawiadomienia o obowiązującym hashtagu na naszym przyjęciu możemy umieścić w formie zdjęcia w ramce, wizytówek na stołach  bądź za pomocą  tablicy i kredy.

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony : www.pinterest.com

13 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, w obecnych czasach kreatywny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nadal jestem trochę do tyłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, ja w tych tematach jestem po tyłach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł. Dla mnie Instagram i Snapchat są nie do ogarnięcia, ale jestem pewna, że wielu Waszych gości właśnie tam umieści zdjęcia z wesela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem mocno instagramowa i bardzo podoba mi się ten pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie bardzo z nich korzystam, ale pewnie zacznę :) Fajny pomysł na ślub ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł ciekawy, chociaż mnie bardziej odpowiada styl rustykalny. Żadnej technologii, wieś i muzyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, sama chętnie bym tak zrobiła, chociaż wielu moich znajomych nie ma insta :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny pomysł, na razie nie zapowiada sie na takie uroczystości ale z chęcią bym skorzystała z takiego pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! :D Sama bym na to nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł ;) i na pewno się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń