Przepis na styl Grace Kelly

Cześć Dziewczyny,

         Dziś o dodatkach, z którymi  ikona stylu i elegancji – Grace Kelly – się nie rozstawała. Nauczyła kobiety, jak w łatwy sposób, każdą stylizację, dzięki kilku akcesoriom, można przeobrazić w szykowną i klasyczną. Nie zależnie od tego, jaki nasz portfel jest gruby, warto je posiadać (należy zawsze pamiętać, że nie liczy się marka, a JAKOŚĆ). Dlaczego?


         Ponieważ, kształtują naszą osobowość i nasz styl, zmieniają sposób w jakim nas odbierają inni, a to z kolei dobrze wpływa na naszą pewność siebie. Każda kobieta nie zależnie od pozycji społecznej, wykonywanego zawodu, wieku czy też urody, powinna dążyć do tego, aby kojarzyć się z nienaganną perfekcją, elegancją i stylem.

         Kto może nam posłużyć jako mentor? Grace Kelly! Księżna Monako zawsze powinnam nam się kojarzyć z NAJWIĘKSZĄ KLASĄ, ELEGANCJĄ i SZYKIEM! Grace swoje stylizacje uzupełniała dodatkami, które nadawały jej niesamowitego stylu. O czym mowa? 

Zdjęcie z książki "Magia Stylu", aby powiększyć, kliknij

W co powinna KAŻDA STYLOWA KOBIETA zainwestować? 




1. Okulary przeciwsłoneczne, Grace preferowała te z firmy Ray Ban, ale tak naprawdę, nie ważna jest marka, a wzór! Powinny być proste, czarne, klasyczne. Przez żadnych udziwnień. Zawsze modne i zawsze eleganckie.




2. Apaszka i chusta, niezależnie jaką stylizację miała na sobie Grace, zawsze ją urozmaicała wzorzystymi chustami lub apaszkami. Rozpowszechniła modę na nie i stała się ich ikoną. Do dziś są symbolem klasycznej elegancji, a kobiety chętnie je zakładają. Warto w swojej kolekcji mieć przynajmniej jedna ładną chust i apaszkę.




3. Porządna, duża torba, to największe błogosławieństwo jakie mogło spaść na kobietę. Wiedziałam o tym doskonale Kelly, która swoją torbę od Hermes wykorzystała podczas spotkania z paparazzzi, aby zakryć swój ciążowy brzuszek. Warto, naprawdę, warto zainwestować i skusić się na piękną, elegancką dużą torbę. Wiadomo, najlepiej by było mieć w posiadaniu tą od Hermesa lub Vuittona, ale mi w zupełności wystarczają te z Mohito czy Orsay’a.









4. Skórzane rękawiczki, moim zdaniem symbol eleganckiej kobiety. Są niezastąpione w chłodniejsze dni i zawsze wyglądają szykownie. Uwielbiała je Grace, Audrey, Marilyn i Pani Kennedy. 
Uwielbiam je i ja ;))







Patrząc na styl Grace Kelly, możemy się jeszcze jednego od niej nauczyć – nonszalancji i dumy!
Mamy prawo chodzić dumne, pewne siebie i swojej wartości, dlaczego?
Przecież, jesteśmy kobietami!

 Nic piękniejszego nas w życiu spotkać nie mogło – GOD CREATED WOMEN ;))))


Całuje,
Lina

16 komentarzy:

  1. Tak, Grace to szyk i klasyczna elegancja. Mogę powiedzieć, że oprócz torby mam już wszystkie jej dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostatni element czuje się za młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak okulary, apaszka, torba , same przyjemności ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś oglądałam z nią film, w którym prezentowała się nienagannie, a wręcz znakomicie, aż zapragnęłam posiadać garderobę podobną do jej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe są Twoje posty. Na tych zdjęciach - taka ponadczasowa elegancja...

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do 1 i 3 - zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona miała STYL bez dwóch zdań! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skorzane rekawiczki zawsze kojarzyly mi sie z mega elegancka i dojrzala kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka dużo torba to u mnie podstawa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Grace Kelly jest taka kobieca, no i przede wszystkim ma klasę!!!
    Ja również uważam, że marka nie jest ważna a jakość - najpierw chciałam dużo, później markowo na szczęście już stawiam na jakość :)) Do wszystkiego chyba trzeba dojrzeć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wzorem klasy i szyku jest Danuta Stenka, uwielbiam ta kobiete jako aktorke i czlowieka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie także duża torba to podstawa. Szkoda tylko, że panuje w niej absolutny bałagan i trudno cokolwiek znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie przepadam za okularami przeciwsłonecznymi:P jak słoneczko w pełni to i owszem założę ale w pełnie zimy czy jesieni ... oj nie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Styl retro - klasyka zawsze elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak, jest niewątpliwą ikoną stylu bez żadnych udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń