Torebka Jackie O

Cześć Dziewczyny,
         Ostatnio zastanawiałam się jakim cudem na moim blogu nic jeszcze nie napisałam o najsłynniejszej Pierwszej Damie – Jacqueline Kennedy. Jest inspiracją dla miliona kobiet na świecie, nie tylko tych, które teraz same pełnią rolę Pierwszej Damy ;))

Stała się legendą, ikoną, posiadała niesamowite wyczucie stylu, elegancji i klasy. Była silna i ambitna. Inspirowała największych projektantów takich jak Givenchy. To właśnie dla niej dom mody Gucci zmienił nazwę swojej torebki na „Jackie O” (Jacqueline Kennedy Onassis). Był to ulubiony model Pierwszej Damy. Rozpopularyzowany wśród amerykańskich kobiet, każda o takiej marzyła, a firmy chętnie kopiowały wzór torebki. Był hitem i jest do dziś ;)) 



Jest to ten model torebki, który każda kobieta powinna znać, zaraz obok Chanel 2.55 o której pisałam TUTAJ ;))

Drogie Panie przedstawiam Wam model torebek Gucciego – „Jackie O” !! ;))



Czy model torebki nie jest ponad czasowy ? Pisząc tą notkę uświadomiłam sobie, że kopię Jackie O kupiłam jakiś czas temu w sieciówce „New Look”. Ma idealnie ten sam krój i posiada zawieszkę z frędzelków!! ;))

Całuje,

Lina

21 komentarzy:

  1. Fantastyczne torby .
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten model torebki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygarnęłabym chętnie którąś z torebek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki w tym stylu jak najbardziej na TAK. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. chetnie bym taka znalazla w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj przpeiekny ma kroj, widzialabym ja u siebie z cala pewnoscia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie widziałaś, ale jeśli jednak nie, to polecam obejrzeć film o krewnych jackie - 'grey gardens':) mnie bardzo przypadł do gustu, chociaż mój chłopak chyba umarł z nudów;)

    a fason torebki piękny i ponadczasowy, chociaż ja jestem bardzo wysoko, więc wolę nosić trochę większe modele, żeby się trochę 'pomniejszyć':)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa postać:) i interesujący post:)
    wesołych świąt życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja też miałam kiedyś podobną. Nie wiedziałam, że wywodzi się stąd;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten model torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam sie w Twoim blogu, wspaniale piszesz o kobietach, będę Cie obserwować, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa ikona stylu ! zasłużyła na swoją torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne te torebki, ale nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na bazarku mozna coraz spotkac torebki podobne krojem i fasonem ;)a takze w roznych innych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam kilka modeli inspirowanych...ale mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne torebki :) Wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm... torebka gucci to moje największe modowe marzenie. Mam nadzieję, że kiedyś je spełnię :)

    OdpowiedzUsuń