Zabawna Buzia z Audrey

Część Dziewczyny, 

„Wszystkie nasze modelki mają wdzięk, szyk i elegancję. Potrzeba nam dziewczyny z charakterem, pełnej życia i inteligencji.”
Dziś do Was powracam z kolejną propozycją na jesienny weekend, tym razem filmową. Oglądając stare kino musimy wiedzieć na co zwrócić uwagę, czego wyszukiwać w filmie ponieważ, wiele scen, kostiumów czy tekstów przeszło już do historii kinematografii. Dlatego, osobom, które kochają stare filmy proponuję poświęcić jeden wieczór na zapoznanie się z musicalem  „Zabawna Buzia”, a te osoby, które nie koniecznie dobrze się bawią przy starszych filmach, zapraszam do mojej krótkiej notatki, w której przedstawię te najważniejsze rzeczy z których słynie musical. Oczywiście, nie muszę mówić że ten film to legenda i każda stylowa kobieta powinna go znać. Bo sam obraz jak i Audrey, zawojowali świat mody oraz stali się inspiracją dla filmów z XXI w. np. „Diabeł ubiera się u Prady” ;)
Fabuła filmu:
Akcja toczy się w latach 50 w Nowym Jorku i w Paryżu. Jest przedstawiona historia młodej kobiety,  Jo, która pracuje jako sprzedawczyni w sklepie z książkami oraz młodego fotografa mody, który szuka odpowiedniej modelki na okładkę prestiżowego czasopisma. Chyba nie muszę mówić, że ich losy się spotkają. Co z tego wyjdzie? Masę wspaniałych zdjęć, Audrey pojawia się w wielu cudownych stylizacjach. Z racji tego, że jest to musical, znajdzie się coś dla fanów muzyki – piosenki w wykonaniu Audrey.


Komu polecam film :
Szczególnie miłośnikom musicali, komedii romantycznych, starego i legendarnego kina oraz fanom „Śniadania u Tiffaniego”. Przede wszystkim kobietom, myślę, że Panów ten film nie urzeknie tak jak nas J Miłośnicy „Seksu w Wielkim Mieście i „Diabeł ubiera się u Prady" także powinni być zachwyceni.  Każda stylowa i modna kobieta powinna ten film znać bądź kojarzyć.


Czego należy wypatrywać w filmie:
Przede wszystkim STYLIZACJI. Są nietuzinkowe, wręcz legendarne. Każda z nas musi kojarzyć film i Audrey z  czarnymi rybaczkami, czarnym golfem i uwaga.. z białymi skarpetkami! Firma GAP w roku 2006 wykorzystała tą stylizacje do swojej reklamy. Pewnie Wy również kojarzycie zdjęcia Audrey właśnie w tym kostiumie.




Kolejną bardzo istotna sprawą dla nas, są suknie od Givenchy. Wśród tylu cudownych stylizacji, mamy legendarne i jakże bardzo prestiżowe!  Audrey prezentowała się w nich zjawiskowo!  Szczególnie polecam zwrócić uwagę na czerwoną suknie, gdyż jest ona najbardziej charakterystyczna dla tego filmu :)





Oraz kilka kultowych już ujęć z sesji z Jo. Myślę, że spora część z Was kojarzy zdjęcia spod Łuku Triumfalnego Audrey z balonikami, czy (jak wyżej) Audrey tańczącą w białych skarpetach ;)




Widziałyście już ten film? Jeśli tak, to co o nim sądzicie? Ja jestem nim całkowicie zachwycona, kocham Paryż, wiele scen było w nim kręconych, uwielbiam modę, szczególnie tą z lat 50/60, która zrewolucjonizowała całkowicie świat. No i Audrey.. jak się nią nie zauroczyć? <3
Miłego weekendu!

Całuje,
Lina

16 komentarzy:

  1. Ta kobieta była zjawiskowa... super, że prowadzisz takiego bloga, ilu ja rzeczy nie wiedziałam :) trzymaj tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko będę miała okazję z pewnością obejrzę film - uwielbiam raz na jakiś czas obejrzeć takie " stare kino "

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham stare kino, uwielbiam Audrey, czas najwyższy obejrzeć film:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro idę do kina na Annę Kareninę :) nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nabrałam ochoty by jeszcze raz zobaczyć, bo w sumie już trochę czasu minęło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna propozycja. Jakim cudem ten film umknął mojej uwadze? Na szczęście są takie blogi jak Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ona była śliczna i wszechstronnie utalentowana :) Oglądałam ten film i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co tu duzo mowic,film GENIALNY !! Twoje posty sa bardzo ciekawe i przydatne.Gratuluje pomyslow !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Audrey♥! Nieprawdopodobnie utalentowana i obdarowana urodą! Uwielbiam ją, nawet stwierdzam, że Jej uroda jest piękniejsza MM. :)
    Nie martw się w przyszłym roku będzie na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey! You like it my fanpage? I am a finalist in this year's Miss Polonia and very much like them, because they will be needed in the final. Thank you!
    https://www.facebook.com/MartaDymekBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ją za niewinność połaczoną z sexapilem, nie wiem jak ona to robi ale jestem oczarowana :*
    Śniadanie u tifaniego oglądałam kilka razy i nadal nie mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również kocham lata 50, 60 a nawet 70. Ale to jest tak jak przedstawił to Wood w swoim filmie " O północy w Paryżu", a szkoda. Co do filmu, jakiś czas temu go widziałam, stylizacje rzeczywiście piękne, sceneria też, ja niestety musicali za bardzo nie lubię i trochę mnie to drażniło w tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat mam w planach obejrzenie 5 filmów z Audrey - tego jeszcze nie widziałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze nie widziałam ale z chęcią obejrzę stare filmy mają w sobie mnóstwo uroku;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great look, great blog! I've partnered with famed Bev Hills dermatologist on a fab holiday giveaway! Oprah just named The Lancer Method Luxury Skincare Collection ($300) as one of her favorite things and I'm giving away one set to a lucky reader! http://www.goodbadandfab.com/2012/11/oprahs-favorite-things-lancer-skincare-gift.html

    Hope you enter. Good luck!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń