Najczęstsze błędy w makijażu

Makijaż, to zajęcie, które pewnie dziennie wszystkie razem wykonujemy. Jedne z nas zdecydowanie bardziej odnajdują się w świecie pędzelków i kolorów - inne mniej. Nie każda ma duszę artysty. Parę nieudanych wyborów, źle nałożonych kosmetyków może sprawić, że automatycznie dodamy sobie lat. Nie daj Boże, jak dołożymy do tego jeszcze kilka paskudnych kolorów. Wówczas mamy murowaną wtopę. Pół biedy, jak tylko idziemy po chleb do sklepu obok. Gorzej, jak jest to impreza, a zdjęcia z tego wieczora mogą trafić na facebooka..

Beyonce przesadziła z bronzerem i pudrem rozświetlającym, Jennifer Lopez postawiła z kolei na mocny mat i bardzo mdłe usta, a Lindsay koniecznie musi nauczyć się nakładać róż! 
Jakie są najczęściej popełniane błędy?


1. Za dużo podkładu, jeszcze nie daj Boże ciemnego! Na szczęście moda na twarz, reprezentującą fankę solarium, dobiegła końca!

2. Pudrowe laleczki też wyszły z mody, koniecznie unikajmy "przedawkowania" pudru.

3. Zaniedbane brwi  -  kształty brwi często się zmieniają, aktualnie królują grubsze, ale to nie oznacza, że nie są wyregulowane i zadbane!

4. Jasne, bardzo cieliste pomadki, może niektóre z was uwielbiają taki makijaż ust, ale jak dla mnie to zawsze wygląda fatalnie i dodaje dobrych kilka lat..


5. Brązowe policzki, który dają efekt z punktu pierwszego. I do tego +20 lat. Zdecydowanie nie!

Tu z kolei cała czwórka wypadła jakoś tak BLADO..
Kelly nie udało się dobrać fluidu do koloru swojej cery, a reszty nie komentuję - bo śmierdzi tandetą! 


Dziewczyny, a jakie Wy błędy zauważacie u innych? Jakieś rady ? ;)

23 komentarze:

  1. Wow, Aguilera jakie brwi miała, a raczej ich brak, fatalnie wyglądała..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż lat 20-tych :D Wtedy chyba większość Pań tak nosiła brewki :P Dobrze, że ta moda już minęła :D

      Usuń
  2. Najczęstszym błędem, jaki zauważam, to nieumiejętnie nałożony bronzer i/lub róż. ;) I czasami zdarzają się niezbyt dokładnie roztarte cienie na powiekach. :) Zresztą, ja też popełniam błędy. ;) Zdarzyło mi się nie wytuszować rzęs i mieć źle dobrany podkład. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie to zdjęcie Christiny to photoshop, spójrz jaką ma wygładzona twarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem jakoś szczególnie dobra w makijażu, ale te gwiazdy, które pokazałaś chyba nie miały w domu lustra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg, dlatego ostatnio jestem zwolenniczką kosmetycznego minimalizmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również coaraz bardziej sie ku temu skłaniam :)

      Usuń
  6. Ja nie cierpię cielistych pomadek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię mieć za ciemnego podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeważnie nie zwracam na to uwagi, bo sama nie potrafię się dobrze malować, ale niektóre błędy innych dziewczyn aż kują w oczy. Zwłaszcza, gdy twarz jest wyraźnie ciemniejsza od szyi, albo gdy ktoś używa bardzo intensywnej szminki, która wyraźnie kontrastuje ze zbyt delikatnym makijażem oczu lub jego brakiem. No i zbyt duża ilość różu na policzkach, przez co niektóre znane mi osoby wyglądają jak lalki.A także rzęsy tak bardzo posklejane tuszem, że zamiast wachlarzu rzęs widzimy raptem 4 czy 5. Brr. Całkiem sporo tego wyliczyłam O.o Nie spodziewałam się tego po sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje że mocne usta i bardzo delikatne oczy są ok. Widziałam na filmikach KatOsu :P ;D

      Usuń
  9. Mi najbardziej rzucają się w oczy brwi. Najgorsze są panie, które chodzą z namalowanymi kreskami a po brwiach ani śladu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze zwracam uwagę na brwi - jak widzę nieporządek, albo jakiś cudaczny kształt to mam ochotę podejść i wręczyć wizytówkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Najgorsze są 'przerysowane oczy' eye-linerem - wygląda to okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, nie poznałabym Beyonce z pierwszego zdjęcia! :D Biedne te celebrytki, trafi im się gorszy dzień, a zdjęcia w sieci zostaną na wieki wieków.

    OdpowiedzUsuń
  13. O w mordę.:) Ciesze się,że nie używam tapety aż w takich ilościach :P

    OdpowiedzUsuń
  14. christina aguilera wygląda jak figura woskowa, ja zawsze wyznaję zasadę mniej znaczy lepiej, delikatny makijaż może mniej skrzywdzić, a czasami nawet zdobi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Specjalistką od makijażu nie jestem. Stawiam na delikatny makijaż, który doda uroku, a nie zeszpeci :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie lubię zbyt jasnych cielistych pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami kobietki za bardzo obrysowywują oczy czarną kredką

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej widoczne są chyba błędy związane z podkładem. Za jasny kolor nie rzuca się tak bardzo w oczy jak efekt sztucznej opalenizny. Najgorszy jest taki po kilku godzinach, kiedy część podkładu zaczyna znikać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Różem można sobie na prawdę zrobić krzywdę!

    OdpowiedzUsuń