Stylowy ślub - polaroid (2)


Polaroidy na weselach są coraz bardziej popularne. Mnie osobiście to nie dziwi! Jest to nie tylko śmieszna i przyjemna zabawa dla gości, ale również, wspaniała pamiątka dla Pary Młodej.
Zdjęcia, podpisywane przez gości, są wklejane do księgi gości bądź wkładane do specjalnie wyznaczonego pudełka. W takiej formie będą wyjątkową pamiątką, na całe życie :)



Polaroidy, są świetnym zamiennikiem popularnych fotobudek. Nie na każdej sali jest tyle miejsca, że faktycznie możemy taki sprzęt rozstawiać. A w przypadku małych aparatów, wystarczy nam stół, na którym powinien znaleźć się owy polaroid, ozdoby i akcesoria do zdjęć (np. wąsy czy kapelusze), cienkie markery, dzięki którym goście będą mogli napisać nam parę słów od siebie oraz księga gości bądź pudełko, w które będą służyć do przechowywania pamiątki.

Akcesoria możemy przechowywać na przykład w pustych butelkach, a instrukcje obsługi dla gości wygląda świetnie w ramce na zdjęcia  :)
Zdjęcia będą fajnie się prezentować w księdze gości, w której goście będą mieli możliwość nie tylko zamieszczenia swoich zdjęć, 
ale również napisanie życzeń dla Młodej Pary :)

Koszt wypożyczenia polaroidu cyfrowego to ok. 250 zł za 48h, za każde 10 zdjęć musimy mniej więcej liczyć 30 złotych. Przykładowo fotobudka, na 2 godziny, kosztuje mniej więcej 1000 złotych. Jak widać pierwsza opcja wychodzi korzystniej :)


Co sądzicie o tym trendzie? 
Ja jestem zachwycona, miałam okazję już uczestniczyć w przyjęciu z tego typu atrakcją i faktycznie goście mieli przy tym sporo radości, a ich pomysły na pozowanie były bardzo kreatywne.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z pinterest.com

15 komentarzy:

  1. Ten pomysł mi się bardzo i to bardzo podoba! Kilka ozdóbek + aparat = dobra zabawa i świetna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama chyba sobie taki sprawię :)

    _________________________________
    two pre Christmas suprises
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Sama bym się takim polaroidem pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł!

    Tyle teraz jest "atrakcji ślubnych"... Fajne są, choć coraz częściej zastanawiam się, czy dziś jeszcze bierze się małe, skromne śluby? Czy wypada taki wziąć?

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to pomysł rewelacyjny, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Polaroidy na weselach są ostatnio bardzo popularne i sama na swoich również chciałabym mieć aparat dostępny dla gości aby mogli robić wyjątkowe zdjęcia inne niż fotograf , bardziej prywatne

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno takie zdjęcia są później świetną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi pomysł bardzo się podoba ten trend. Kiedy fotograf robi zdjęcia to nie to samo (ale warto i o nim pamiętać), a tu goście zrobią sobie zdjęcie jakie chcą :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, uwielbiam polaroidy - kojarzą mi się z dzieciństwem, a na weselu takie zdjęcia na pewno będą świetną pamiątką;)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nie miałam okazji uczestniczyć, ale mam nadzieję,że będę miała;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepszą opcją będzie fotobudka. To urządzenie to prawdziwy hit na weselach. Moim zdaniem goście na pewno pokochają taką formę atrakcji na weselu.

    OdpowiedzUsuń
  13. https://superfotobudkaallin.pl/
    https://joannaruszel-fotografia.pl/
    https://fotobudkavip.pl/
    https://fotolustro.rzeszow.pl/

    OdpowiedzUsuń