Porządki świąteczne na blogu


Jakiś czas temu zabrałam się za porządki na blogu. Zdecydowanie panował tu chaos, brak jakiekolwiek organizacji. Zajęło mi to z kilka dni, w końcu miałam aż 240 postów do poprawienia! 

pinterest.com/all

Głównym problemem, na moim blogu, były etykietki. W pewnym momencie zaczęłam ich mieć zdecydowanie za dużo. Na samym początku mojej przygody z blogowaniem, nie do końca (chyba) wiedziałam po co mają służyć etykietki, i starałam się utworzyć ich jak najwięcej. Nie wiedząc w sumie po co :)

Dlatego zdecydowałam się na stworzenie tylko 10 etykietek, które mają służyć jako swoiste kategorie bloga. Dzięki temu klikając np. "Stylowe wnętrza" automatycznie blog przekieruje Was na wszystkie moje posty o tematyce wnętrzarskiej! 
Takie cuuda :) 

Przemieszczanie się teraz na moim blogu będzie znacznie łatwiejsze :)



Poza tym, cały czas Was zachęcam do polubienia Stylowe Kobiety na facebook. Piszę tam zdecydowanie częściej. Staram się dziennie zamieszczać jakieś inspirujące posty zawierające na przykład cytaty, bądź zdjęcia inspirujących kobiet. Więc, jeżeli chcecie być na bieżąca z blogiem, kliknijcie "lubię to"  ;)

 
Niedawno założyłam również Instagrama, dzięki niemu możecie mnie poznać trochę lepiej, jest bardziej prywatny :) Staram się jak najwięcej dodawać (ładnych) zdjęć, ale póki co raczkuje w znajomości Insta, ale spokojnie pracuje nad tym ;)
  .



9 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie się to prezentuje ,czysto,przejrzyście i stylowo :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. super! teraz przynajmniej masz wszystko swietnie uporządkowane.

    zapraszam również na instagram

    http://instagram.com/_manekineko_

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zdecydowanie za dużo etykiet

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł z tymi etykietami, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również na początku przygody z blogowaniem dodawałam miliony etykiet a teraz skupiam się tylko na kilku konkretnych :) Tak jest o wiele przejrzyściej, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zrobiłam ostatnio porządki na liście czytelniczej ;)

    OdpowiedzUsuń