Szybka regeneracja dłoni :)



Jesienią i zimą najchętniej pozbyłabym się swoich dłoni (jakkolwiek strasznie to brzmi!).
 Ledwie zawitają chłodniejsze dni, a ja już mam ręce przesuszone, szczypiące i czerwone! Uczucie dyskomfortu towarzyszy mi przez cały dzień, a niestety, nie jestem zwolenniczką nakładania kremów do rąk po każdym myciu dłoni..(przecież mieć je wiecznie tłuste to coś równie strasznego!).


Ale kilka tygodni temu odkryłam złoty środek, na suche i szczypiące dłonie, i z chęcią się z Wami nim  podzielę :)

Nakładam maskę na dłonie w obfitej ilości, następnie zakładam białe rękawiczki (i wtedy od razu czuje się jak Perfekcyjna Pani Domu;))  trzymam je około 5-10 minut. Po ściągnięciu, maska jest wchłonięta, a dłonie są nawilżone, wygładzone i przede wszystkim nie szczypią! Ten efekt utrzymuje mi się nawet po umyciu rąk!

Taki zabieg wykonuje co 2 dni.






I tak oto łatwy i prosty sposób na pozbycie się jesienno-zimowego dyskomfortu ;)

21 komentarzy:

  1. Musze spróbować maseczki, rękawiczki z ross u mnie codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę ja polecić mamie koniecznie, bedzie bardzo zadowolona!

    obserwuję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, też muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, bo ja też mam problem ze skórą dłoni, brrr...

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie wypróbuję :)
    Kocham kosmetyki tej firmy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! ;) podrzucę mojemu chłopaki, bo ma wiecznie suche ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tej maski nie próbowałam, ale wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, prosty i tani sposób :) Muszę wypróbować tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zakupić takie rękawiczki i zastosować kurację moim dłonim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł z tymi rękawicami ;-) Muszę kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często wykonuję sobie takie zabiegi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. first visit
    blog's brilliant I really like

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rękawiczki :) Musze sobie zafundować taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę kupić te rękawiczki. Zimą, moim dłoniom na pewno przyda się regeneracja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś tą maskę i lubiłam ją, a takie rękawiczki muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny sposób, ja musze koniecznie wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama takie ma (rękawiczki) i stosuje z jakąś maścią z witaminą A czy PP :).

    OdpowiedzUsuń