Kilka nowości :)

Cześć Dziewczyny,

Dzisiaj przychodzę do Was z lekką, szybką notatką ponieważ, ostatnio jestem potwornie zaganiana. Wszystko przez zbliżającą się wielkimi krokami obronę magisterską. Jestem przerażana myślą o tym dniu, a z drugiej strony - podekscytowana. Żegnaj uczelnio, witaj dorosłe życie! ;) 

Tak więc całymi dniami, albo zajmuję się sprawami uczelnianymi, albo po nocach szukam idealnej pracy dla siebie. Ogłoszeń jest sporo, ale większość to stanowiska typu: kasjer/sprzedawca w centrum handlowym bądź operator wózków widłowych. A to zdecydowanie nie dla mnie. Więc cierpliwie szukam dla siebie takiej pracy i takiego miejsca, które polubię, a może nawet pokocham :) 







Tak więc dzisiaj, na szybciutko postanowiłam się Wam pochwalić moimi ostatnimi zdobyczami. Są to trzy dodatki, które uwielbiam. 

           Pierwszy to etui do telefonu. Długo szukałam idealnego dla siebie i jak w końcu znałam, to cena zwaliła mnie nóg. Jednak okazałam się cierpliwą istotą i grzecznie poczekałam na obniżki. Tak oto trafiło do mnie ze sklepu Riccardo przepiękne etui na Samsunga Galaxy s4 z firmy Guess. Nie kryje, mam słabość do tej marki. I trzeba przyznać, że na Iphone i Galaxy oferują na prawdę bardzo ładne i stylowe etui!

Cena 79,00 zł
www.riccardo.pl





           Kolejny hit to kabelek USB do telefonu kupiony w Glitterze. Nie mogłam koło niego przejść obojętnie. Jego największą zaletą jest to, że kompletnie się nie plącze, a do tego ma cudowny panterkowy wzorek. Świetny dodatek, idealnie nadaję się na prezent. W najnowszej kolekcji firmy Glitter znajdziecie wiele ciekawych gadżetów do telefonów. Minus jest taki, że wszystkie oferowane akcesoria pasują tylko na Iphone i Samsung Galaxy :(

Cena 24,99 zł
www.glitter.pl




          Ostatnią rzecz udało mi się kupić w sklepie Glitter, podczas ogromnych promocji. Jest to ozdoba do włosów, cudowna gumka - sprężynka .  Zapłaciłam za nią całe 2 zł. Nie wiem czy miałyście kiedyś styczność z takim wynalazkiem, ale ja jestem oczarowana. Nie szarpie, nie wyrywa włosów, pięknie się prezentuje, a do tego kucyk (kitka) wyjątkowo fajnie się układa! Z całego serca, polecam!

Cena 2 zł ( przed promocją ponad 20 zł)
www.glitter.pl




Pozdrawiam,
 Lina

16 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy rzeczy piękne i bardzo stylowe! Trzymam kciuki za obronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za obronę ;) Bardzo ładne etui ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój telefon ciągle chodzi goły. ;-)

    Fajny styl mają Twoje nowości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Broniłam się w lipcu (również magister) na kierunku Stosunki Międzynarodowe. Byłam przerażona! Do ostatniego dnia, w którym można było oddawać prace, ciągle coś poprawiałam, kasowałam, dopisywałam. Stres sięgnął zenitu w dzień obrony. Teraz patrząc na to z perspektywy czasu, sama obrona to bułka z masłem. Ogromnym wysiłkiem było napisanie pracy. Nabrałam ogromnego szacunku do każdej osoby,która pracę magisterską napisała w zupełności sama :)

    I podobnie jak Ty szukam pracy ... Przedzierając się przez tysiące ofert dotyczących ekspedientek, pracowników produkcji i telemarketingu powoli tracę nadzieję, że znajdę to o czym marze i czemu poświęciłam 5 lat studiów ...

    W każdym bądź razie, życzę zarówno Tobie jak i sobie i każdej osobie w podobnej sytuacji powodzenia i wytrwałości!

    Marzenia się spełniają!

    Buziaki, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie pracy to jakiś koszmar, moja na szczęście już jest zakończona, oddana do druku i teraz czekam na wyznaczenie terminu. Potwornie się stresuję, ale wiele osób mi mówi, że to tylko formalność :)

      Szukanie pracy mnie przeraża, ale wierzę, że znajdziemy coś odpowiedniego dla siebie, musimy tylko myśleć pozytywnie! :)

      I masz rację, marzenia się spełniają,

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. Już na drugim blogu dzisiaj widzę te gumki-sprężynki :) Jak znajdziesz czas, może pokażesz je na włosach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co prawda broniłam się 4 lata temu, ale do dziś pamiętam ten stres. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też właśnie szukam etui, ale jeszcze nie znalazłam takiego, które bym chciała ;> Za to to twoje jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudowne etui :) i ten kabelek tez swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui na telefon jest naprawdę śliczne, muszę też sobie sprawić podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na obronie. Mi został ostatni rok studiów. :)
    Ładne etui na telefon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. great review love the casing. say do you want to follow each other? =) just let me know dear I'll definitely follow back hugs http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń