Witaj lato! ;)

Cześć Dziewczyny,

Wreszcie doczekałyśmy się lata! 
Co prawda, dzisiejsza pogoda w większej części kraju nie była letnia, ale nie szkodzi, ja jestem pełna nadziei na ciepłe i słoneczne dni <3 


Myślę, że 22 czerwca to idealny dzień na letnie inspiracje, szybki przegląd modnych fasonów, kolorów i trendów. 


W te wakacje będziemy najczęściej pojawiać się w kolorach pastelowych oraz odcieniach bieli i beżu. Modne były i są  nadal kwiaty - nie tylko we włosach, mile są widziane nawet na szortach czy w postaci biżuterii! 
Tkaniny, z kolei, mają być wzorzyste, kolorowe i lekkie. Warto zainwestować w dodatki wykonane z koronki (na przykład: szorty bądź spódniczki). 
Musimy zaopatrzyć się w krótki T-shirt, który delikatnie będzie odsłaniał nie wielką część naszego brzucha -  to zdecydowany hit tego lata!


Motyw przewodni: styl BOHO. 

Mamy wyglądać młodzieńczo, świeżo, subtelnie i delikatnie. 
Nie ma miejsca na ostre kolory, przepych czy roznegliżowanie.
Mamy być słodkie i dziewczęce, co wy na to? ;)

A biżuteria?
W dużej ilości, szczególnie bransoletki! Jedna, to za mało na uzyskanie efektu "WOW" ;)







Wszystkie zdjęcia pochodzą z http://www.pinterest.com/

Całuję, 
Lina

17 komentarzy:

  1. Oj tak... kilka wpadło mi w oko... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie za bardzo lubię pastele... Mam wrażenie, że to nie "moje" kolory. Choć niektóre odcienie mi się podobają. Biel i beż za to lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba ta biała bluzeczka, ale i tak ona nie dla mnie, bo na pewno nie ma rozmiaru plus size

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje. Uwielbiam biel i beż, oraz koronki, za pastelami średnio przepadam, ale to tylko dlatego, bo mi nie pasują, na kimś mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ładnych rzeczy ^^ i te kostiumy - idealne :)
    Żeby jeszcze mieć takie ciało jak modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten czarny z kokardką z biało czarnym dołem jest cudowny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje:)
    Też lubię w lecie subtelny i delikatny styl, od tych krzykliwych kolorów zdecydowanie wolę stonowane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, no fajnie to wygląda.. Jednak sporo jest koronek, a koronki nie koniecznie na wszystkich wyglądają dobrze, czasem postarzają. Niemniej mi się boho bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam styl boho, nie tylko w modzie bo i w wystroju wnętrz. Najbardziej ciągnie mnie do niego właśnie latem, bo lubię długie zwiewne sukienki, sandały, kolorową biżuterię. Piękne inspiracje wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się te z tą białą sukienką. Serduszko na plecach urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak nie prowadzisz bloga to napisz że opuszczasz, nie będę wchodziła tu regularnie czekając na notkę :( :(

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka z wyciętym sercem jest boska :D

    OdpowiedzUsuń