Wakacyjne inspiracje 2014

Cześć Dziewczyny,

Przez chwilę miałyśmy już prawie letnią pogodę, aktualnie pada i jest ponuro, ale ja wierzę, że to okropne ochłodzenie zajrzało do nas tylko na chwilę!


 Bo myślami jestem już na słonecznej plaży.. ;)


Długo się zastanawiałam, czy nie dodać "wiosennych" inspiracji,

ale doszłam do wniosku, że w Polsce zazwyczaj po zimie od razu nadchodzą gorąąąące dni! ;)

Do sklepów zaglądają już letnie kolekcje - warto się zastanowić na co w tym sezonie należy zwrócić uwagę. Jest kilka trendów, których w naszej szafie nie może zabraknąć!


 W te wakacje zdecydowanie będziemy nosić wianki na głowach! Kwiaty będą zdobić nasze fryzury - ja się z tego powodu bardzo cieszę. Pamiętam doskonale jak kilka miesięcy temu Beyonce pojawiła się z różowym wiankiem. Wszystkich zaskoczyła tym młodzieńczym (wręcz dziecięcym lookiem), a ona po prostu doskonale była wtajemniczona w nadchodzące trendy!  


Na nosie będziemy nosić okulary awiatorki, najlepiej ze szkłem lustrzanym. ;) U góry na zdjęciach propozycja Michaela Korsa. Prawda, że super się prezentują? Są niesamowite!


Lato kocha złoto...duża złota! Wystarczy spojrzeć na genialny teledysk Shakiry i Rihanny - dominują w nim złote łańcuchy. Również Jennifer Lopez w swoim najnowszym klipie -  "I luh ya papi" -uraczyła nas kilkoma ciekawymi letnimi stylizacjami. Warto się jej przyjrzeć, bo wygląda naprawdę gorąąąco! ;))


Na plaży w tym sezonie będą dominowały stroje jednoczęściowe, ja jestem z tego powodu zadowolona. Sama już mniej chętnie noszę bikini, nie każda z nas ma idealną sylwetkę. Beyonce w swoim stroju wygląda świeżo, młodzieńczo i uroczo. A na takim wyglądzie właśnie nam zależy!;))

Czy Wy też nie możecie się już doczekać lata? ;)

Całuję, 

Lina 

16 komentarzy:

  1. Wianki są super :) A ja uwielbiam wiosnę, maj to cudny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko! U mnie akurat świeci słońce, więc zdjęcia świetnie wpisują się w mój nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham lato, więc tak :)) A te różowe kubeczki mnie rozwaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się wybiję z tłumu i powiem: Zimo wróć! Nie lubię lata, nie lubię upałów, nie lubię się czuć spocona zaraz po wyjściu spod prysznica i nie lubię mieć egzemy za każdym razem jak zapomnę posmarować się filtrem:( Kocham jesień i zimę i już za nimi tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianki - przypominają mi dzieciństwo ;) Robiłam wtedy wianuszki z kwiatów koniczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne <3 jestem zakochana w wiankach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne inspiracje tyle, ze teraz jeszcze bardziej mi sie lata zachcialo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie mogę się doczekać lata :) Te wianki z żywych kwiatów bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. hey - ja też nie mogę doczekać się wyjazdu na wakacje. :)
    Ja bym chętnie pojechała do Armenii, na wieś.
    Polecam Ci stronę www.holidayguru.pl - są tam bardzo BARDZO tanie oferty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato, lato przychodź szybko ! :) Wianki cudowne !

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, ja mam ostatnio zajawkę na takie długie letnie sukienki jak na pierwszym zestawieniu, cały czas zbieram inspiracje :) Właściwie już zeszłego lata, nosiłam je przez większość czasu.

    Beyonce jest po prostu boska, nie wiem jak ona to robi, ale z wiekiem jest coraz piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne inspiracje, u mnie kilka dni temu była śnieżyca ale na szczęście robi się co raz cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie mogę doczekać się lata! :)

    OdpowiedzUsuń