Stylowe garderoby - spodnie typu boyfriend

Cześć Dziewczyny, 

         Od kilku sezonów spodnie typu boyfriend zawojowały sklepy z odzieżą. Niektóre kobiety uwielbiają  ten krój dżinsów za młodzieńczy, łobuzerski wygląd. Optycznie odejmują lat, są ekstrawaganckie i śmiało można powiedzieć - że są dla odważnych i lekko szalonych Pań ;)

         Wiele kobiet ma opory przed ich założeniem. Dość spora część z nas, uważa je za tandetne, a już na pewno nie, za eleganckie czy stylowe. Zastrzeżenia przed założeniem dżinsów typu boyfriend często są spowodowane wiekiem ("jestem na nie za stara”). 


 .. .a ja postaram się Wam dziś udowodnić, że każda kobieta, niezależnie od wieku, może w nich wyglądać nie tylko młodzieńczo, ale i seksownie oraz stylowo!

I zdecydowanie w stylowej garderobie, miejsce dla nich powinno się znaleźć.

Złota zasada z książki „Paryski szyk”:

„Luźne spodnie i spódnice noś do obcisłych bluzek, a obcisłe spodnie i spódnice do luźnych bluzek”


         Spodnie typu boyfriend są modne od dłuższego czasu. Katie Holmes, kojarzy mi się jako pierwsza celebrytka, która ukradła dżinsy z „szafy męża”. Później lawinowo te spodnie pokochała Sandra Bullock, Heidi Klum, Helly Berry czy młodsza od nich koleżanka Rihanna
         Pomimo, iż ich krój jest prosty, stylizacje z udziałem za dużych spodni - mogą się skończyć modowym  faux pas…

Jak je nosić?
Do obcisłej góry – najlepiej bokserek, t-shirtów czy krótkich bluzeczek i sweterków – NIGDY DO LUŹNYCH, ZA DUŻYCH BLUZ;

Męski dół bardzo dobrze prezentuje się z żakietami i marynarkami,
Adidasy czy trampki w tym wypadku wypadają gorzej w stylizacji – pierwszeństwo mają baleriny i szpilki,

Idealnie nadają się dla kobiet, które posiadają masywniejsze uda,

Niskie osoby, które nie lubią chodzić na obcasach czy koturnach, niestety, z tego fasonu muszą zrezygnować,

A wiek?. Wiek tu nie gra roli! Dowód? To ulubione spodnie seksownych 30, 40 i 50 latek – same zobaczcie, jak młodzieńczo się w nich prezentują!



Sukces stylizacji z dżinsami boyfriend polega na równowadze.
Nie możemy całe się ubrać w rzeczy oversize. Nie dość, że dodałoby nam niechcianych kilogramów, to tak naprawdę – wyglądałybyśmy nudno, nieatrakcyjnie i nieestetycznie. 
Dobrze dobrane spodnie typu boyfriend potrafią się prezentować rewelacyjnie! 


A co Wy sądzicie o spodniach typu boyfriend? 
Godne stylowej kobiety, czy raczej nie? ;)

Całuję, 
Lina 



39 komentarzy:

  1. ja tam uwielbiam boyfriendy : ) nadają charakteru jak żadne inne spodnie! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Noszone w odpowiedni sposób oczywiście, że godne. Mam tylko wrażenie, że wyglądałabym w nich jak trzydrzwiowa szafa... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubie te spodnie, jednak ciagle szukam idealnego egzamplarza :) mam jedne z h&m ale sa dobre tylko po praniu, potem robia sie wielkim, zwisajacym workiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Rachel Bilson wygląda cudownie ;)
    podobają mi się te spodnie - niestety optycznie dodatkowo mnie poszerzają, więc nie mogę takich nosić :(
    Chętnie ciebie zobaczyłabym w takich :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się takie spodnie:) jednak nie pasują do mojego fasonu figury, szkoda, bo bym sie pokusiła o kilka par:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno warto mieć takie spodnie w swojej szafie, ale dużo zależy też od sylwetki i wzrostu ich właścicielki ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. ~Podobają mi się takie spodnie, ale tylko w niektórych stylizacjach. Nie mogą być zbyt luźne. Jako, że nie jestem zbyt wysoka musiałabym je nosić do obcasów, ale jeszcze nie zdecydowałam się na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety,za szeroka jestem na takie spodnie ;) Wersja z marynarką fajnie się prezentuje moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spodnie są przepiękne, ale ja się w nich źle czuję :) Jestem niska (154 cm) i po prostu lepiej mi w dopasowanych spodniach. Boyfriendy są według mnie rewelacyjne, pasują niezależnie od wieku. U starszych kobiet podkreślają "młodzieńczy pazur", nadają charakteru. Jednak nie wszyscy muszą nosić dane kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podobają, ale tylko dlugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się nie podobają i już. Na nikim i pod żadną postacią. Koniec. Kropka. Pewnie za stara jestem;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie przekonujesz, ale jednak osobiście nie wyszłabym w nich na ulicę - nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa, i na moich włosach jest trochę ombre - kiedyś miałam brązowe włosy, a końcówki czerwone i teraz przy malowaniu całych włosów na jeden kolor, końcówki i tak są jasniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam boyfriendy! To jedne z moich ulubionych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam je :) choć swojego "modelu idealnego" jeszcze nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się, ale tylko u kogoś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taki luźny, nieco łobuzerski styl.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam chłopięcy styl wprowadzony do naszych babskich szaf :) Zrobiłaś świetne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze to wygląda, jednak nie odnalazłabym się w tym trendzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie luźne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny :)

    Zapraszam ponownie na nowy post


    www.POLINEFASHION.pl


    <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się te spodnie zwyczajnie nie podobają. Nie dla mnie. Wolę klasyczne rurki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog ! Cieszę się, że TU trafiłam....:-)
    _______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wolę rurki. Te spodnie wydają się nie być dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też wolę rurki, ale boyfriendy też są fajne <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również podpisuję się pod rurkami <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Luuuuubię! Spodnie nadają niechlujnego ale jednocześnie kobiecego wyglądu! *___*

    OdpowiedzUsuń
  28. Są bardzo piękne choć nie na każdą okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba je umieć nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wyglądają na kimś, ja sama chyba bym ich nie założyła...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięx za komment. ))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam boyfriendy, sama bym chętnie nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. 5 zdjęcie od końca, super :) uwielbiam tego typu spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. polecam blog http://stylowa50.blogspot.com/ - ciekawe życie kobiet po 50 :)

    OdpowiedzUsuń