Wiosenne sukienki Victorii

Cześć Dziewczyny,
         Całkiem niedawno ruszył internetowy sklep Victorii Beckham, dzięki niemu będziemy mieć ciągły dostęp do inspiracji, szczególnie w zakresie wyboru sukienek! Victoria ma genialne wyczucie stylu i smaku. Uwielbiam jej projekty za prostotę, elegancję i przede wszystkim – za klasykę!

         Więc zanim wybierzemy się na wiosenne poszukiwanie sukienek, warto podglądnąć co Pani Beckham proponuje nam w tym sezonie ;)


Klasyczna mała czarna.
Ta sukienka skradła moje serce, pastlowy żółty z delikatną szarością, idealne na wiosnę połączenie!
Widoczne zamki błyskwiczne ciągle w modzie ;)
Czy ta stylizacja nie jest piękna? <3  Metaliczny kolor spódniczki jest cudowny!
Jedna z odważniejszych propozocji Victorii ;)



Klasyka + Minimalizm = Styl              
Zgadzacie się ? ;) 

Całuje,

Lina


P.S. Swoją drogą ciekawe, które celebrytki będziemy mogli podziwiać w sukienkach Victorii? Stawiam na J.Lo i Jessice Albę ;)

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam styl Victorii i jej sukienki, często się nimi zachwycam jak oglądam zdjęcia różnych gwiazd w jej kreacjach.. Ta wiosenna kolekcja jednak aż tak mnie nie zachwyciła, widziałam lepsze projekty Vicky :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że projekty są ok, tylko na tej modelce niespecjalnie się prezentują :)

      Usuń
  2. sukienki ma przepiękne ale buty ... fle fle ...;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, po tej pani spodziewałam się więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z nich mi się nawet podoba, ale jej poprzednie projekty np. na czerwonym dywanie jakoś bardziej mi przypadły do gustu. Tak czy siak nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienki faktycznie prezentują się zjawiskowo. Dodatkowo kolory przypadły mi do gustu :) Lubię tę kobietę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne sukienki!
    Victoria ma świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka, która Tobie skradła serce - skradła je i mi :)

    A wracając do komentarza u mnie, to ja też nie rozumiem jak można wziąć zwierzę "bo rasowe i piękne"... Moja mała też jest piękna i też jest rasowa - Rasa Europejska :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale żadna do mnie nie przemawia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam projekty Victorii, są niesamowicie eleganckie a zarazem proste. Buty są odlotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta ostatnia jest cudna *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. klasa sama w sobie ;) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te zestawienia:) Jestem jak najbardziej na tak

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie klasyczne sukienki.. są boskie! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga najbardziej wpadła mi w oko, reszta bardzo prosta, ale również ładna.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  15. łądne, ale jednak jak dla mnie czegoś im brakuje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie bardzo się podoba taki styl... a buty są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o Projekt Książka, to absolutnie nic nie musisz czytać! po prostu może Cię zainspirować sama okładka książki, rysunki... albo książka, którą czytałaś dawno temu, albo taka, którą chcesz przeczytać!

      Usuń
  17. Victoria maksymalnie zmienila przez ostatnie lata swoj styl i widac to doskonale wlasnie na przykladzie tych sukienek:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne sukieneczki , szczególnie podoba mi się ta druga taka jasna pudrowa cytryna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne te sukienki!! Kilka chętnie bym przygarnęła ;)
    Ale ta modelka jakaś taka dziwna, w ogóle ich fajnie nie zaprezentowała :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie żółta sukienka jest śliczna. Troszkę za krótka jak dla mnie, ale i tak piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne są :) Szczególnie czarna -ale cena pewnie też 'ładna' ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgodzę się :)
    Bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 sukienka jest boska! :) Genialne jest również połączenie tej ażurowej bluzeczki z metaliczną spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne te sukienki <33

    http://hooneyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza najbardziej mi się podoba:) Kto wie, może Kardaszianki będą je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ubrałabym wszystkie:) Niektóre z nich (np. ta żółto-szara ze złotymi zameczkami na kieszeniach) podobne do zeszłorocznej kolekcji Reserved. Sama mam taką w szafie, tylko z dłuższym rękawem i pewnie dużo gorszej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  27. W tej ostatniej się zakochałam!
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje serce skradła ta z koronkową górą:).

    OdpowiedzUsuń
  29. bardziej niż sukienki rozwaliły mnie kamasze xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, ubrałabym je wszystkie :) ostatnio bardzo polubiłam sukienki ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie zgadzam sie z Tobą- klasyka+minimalizm = styl!!
    Przepiękny ten przedostatni zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sukienki są proste, klasyczne i eleganckie :)!
    prezentują się świetnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Pastelowa żółta sukienka śliczna, niestety znając życie ja w takim kolorze wyglądałabym jak w piżamie ;)

    OdpowiedzUsuń