Lalki dla dużych dziewczynek

Cześć Dziewczyny,
W każdej z nas coś drzemie z małej dziewczynki. I ja właśnie niedawno to odkryłam ;)
Czy któraś  z nas nie kochała za dziecka laleczek Barbie firmy Mattel?  Ich piękne długie włosy i te cudowne ubrania – balowe suknie lub modniejsze stylizacje. Co Wy na to, aby przez chwile powrócić do tamtych lat? Bo ja właśnie znalazłam kilka Barbie, o których marzę <3


Oczywiście nie są to takie zwykłe lalki..  nie planuje kupić domku dla lalek, a  raczej znaleźć odpowiednią półkę i stojak dla każdej z nich. Może Wam je  przedstawię ;))

          Zacznę może od Marilyn Monroe. Firma Mattel wydała 4 laleczki Barbie przedstawiające legendarne stylizacje ikony seksu! Osobiście marze o każdej z nich! Pierwsza jest z filmu „Słomiany wdowiec” o samej sukni pisałam już w tym poście -> klik. Kolejne trzy stylizacje Monroe pochodzą ze znakomitego filmu „Mężczyźni wolą blondynki” z 1953 roku i ostatnia suknia z filmu „Jak poślubić milionera?”. Którą wybieracie? ;) Ja kocham Monroe złotej! 

Suknia z filmu "Słomiany wdowiec"
Trzy suknie z filmu "Mężczyźni wolą blondynki"

Dobrze wiecie jak mocno kocham Audrey Hupburn. Była nie tylko wspaniałą aktorką, ale także człowiekiem. Miała wielkie serce i pół swojego życia poświęciła pomagając innym. Więc gdybym mogła jakimiś cudem zdobyć TYLKO JEDNĄ laleczkę -  wybrałabym Audrey, oczywiście najlepiej tą, ze stylizacją z filmu „Śniadania u Tiffaniego”

Lala z podobizna Audrey, suknia Givenchy i diamenty Tiffaniego. Czy to nie idealne połączenie? ;)

Była Monroe oraz Hupburn..czas na księżna Grace Kelly! Była niesamowicie piękna kobietą, elegancką i dumną. Posiadała styl i klasę. Myślę, że te laleczki odzwierciedlają jej postać idealnie. O której marze? O każdej! 
Suknia ślubnej Grace jest wykonana perfekcyjnie w każdym detalu, przyjrzyjcie się dokładnie, czy nie jest piękna? <3 

Stylizacja pochodzi z filmu "Okno na podwórze", koniecznie musicie zobaczyć tą suknię na Grace, jest zjawiskowa!

Suknia ślubna księżnej  Monako - Grace Kelly 
Ah ten tren!

Jeżeli nie macie takiego bzika na punkcie legendarnych kobiet i ich stylizacji, firma Mattel oferuje Barbie w sukniach: ślubnych Very Wang czy  wieczorowych Versace. Same zobaczcie inne propozycje Mattel ;))

Suknia projektu Versace, miała ją na sobie między innymi Beyonce 
Suknia ślubna projektu Very Wang
Suknia Caroliny Herrery
wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.barbie.com
Koszt jednej laleczki waha się od 30 – 100$. Na polskim rynku są praktycznie nie osiągalne, a szkoda, bo myślę, że przyjemnie by się piło poranna kawę spoglądając na półeczkę z Monroe, Hupburn czy Grace. Ich szyk i klasa inspirowałyby mnie na cały dzień ;)
Całuje,
Lina

28 komentarzy:

  1. Ja w dzieciństwie nie przepadałam za lalkami Barbie :) Ale takich lalek jak pokazujesz jeszcze nie widziałam, Grace Kelly najpiękniejsza - zwłaszcza ta w czarnej sukience w kwiatki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam Barbie i miałam ich mnóstwo ;D Z tych najbardziej podoba mi się Audrey ze "Śniadania u Tiffany'ego" i ta w sukni ślubnej Caroliny Herrery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, nie wiedziałam, że coś takiego wymyślili :) Ale nie kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lalki Barbie, trudno ;) Audrey jest urocza!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja lubiłam te lalki...teraz są bez porównania cudowne, a ich kreacje są takie szykowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł fajny, choć szkoda by mi było kasy;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiałam bawić się tymi lalkami w dzieciństwie ;)
    Cudowne suknie, zwłaszcza Grace Kelly. Jednak teraz to dla mnie niepotrzebny bibelot.

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu, super te lalki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. małe dzieła sztuki;) i myślałam, że są droższe.pamiętam swoją Barbie.była baletnicą i większość swego życia spędziła w kartonie, bo mama nie pozwalała mi się nią bawić. wtedy w Polsce ich nie było jeszcze, więc cała rodzina przyjeżdżała, aby ją oglądać. a ja puchłam z dumy;) ehhh fajnie sobie powspominać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej :) postanowiłam poszerzyć swoje blogowe horyzonty i zaprosiłam Cię do zabawy u siebie na blogu.

    kasiowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie zdecydowalabym sie teraz na jej kupno, nawet gdybym miala do nich dostep, ale kiedys mialam na punkcie lalek ogromnego bzika, zarowno tych jak popularniejszych troche pozniej MyScene czy jakos tak:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejjj Audrey jaka podobna :D a MM w zlotej sukni wygrywa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grace jak żywa; u mnie w domu ich uboższe krewne przewalają się poczochrane i w niekompletnej odzieży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm nie, jednak lalki to już nie dla mnie, choćby nie wiem jak piękne były :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od zawsze byłam zakochana w tych lalkach!! Audrey najlepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, fajny pomysł, ale lalki to już u mnie przeszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie coś nie dla mnie, ale stylowe kreacje :> pozderko.
    justbelovely8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym suknię ślubną taka jak ma ta przedostatnia Barbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się nadziwić, jak bardzo dokładnie zostały zrobione ze sukienki dla lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę przyznać, że wyglądają cudownie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. no w zyciu z taka zachannoscia nie ogladałam fotek - chyba kazda z nas na wieki pozostaje mala dziewczynka bo chcialabym sie nimi pobawic choc przez chwilke <3

    OdpowiedzUsuń
  22. nie moge sie napatrzec, przesliczne Barbie :)

    makelifecolorful.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tę MM w złotej sukni :)
    Popatrz jeszcze na lalki Roberta Tonnera. Mattel się przy nich chowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://allegro.pl/lalka-barbie-marilyn-monroe-nowa-i6683143137.html

    OdpowiedzUsuń