EDIT: Mieć...czy nie mieć? ;)

Dziewczyny! Udało się, doszłam już do tego, jaka włoska firma produkuję cudowne torebki na wzór Alexandra McQueena! Jest to Kor@Kor!

      A oto kolor, który skradł mi serce. Poprzednia wygląda identycznie, jednak jej wykonanie, już na zdjęciu, nie jest zadowalające. Tą torebkę, z tej firmy, trzymałam w ręce, wiem, że jest ciężka i perfekcyjnie wykonana. 
… jak się okazało, na aukcji są tańsze ;))


Zdjęcia pochodzą z aukcji na allegro,dostępne
były w sklepie „Pretty Women” (klik)


***

A tu oryginał  Alexandra McQueena, na który sobie nigdy nie będę mogła pozwolić..
Czy wersja Kor@Kor, nie jest uderzająco podobna?! 


 


I jak tu się nie skusić? ;)))
Całuje,
Lina

23 komentarze:

  1. Torebeczki są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam wczoraj komentarz, ale widzę że go nie ma (?)...
    Torebki są ciekawe, widziałam w sklepie na wystawie i przyciągają uwagę. Ja jednak bym nie kupiła, bo nie miałabym na jaką okazję jej założyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki są cudowne,też wolę poszukać tańszego odpowiednika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńka :) u mnie w mieście też je widziałam cena ok 80-100 zł :) ale są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te torebki, muszę zainwestować w małą wersję na imprezę

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka rzeczywiście wygląda imponująco, bardzo podobna do oryginału :) Jeśli marzy Ci się taka, to czemu nie, zwłaszcza za niższą cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna,ale ja nie miałabym gdzie z nią chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  9. srednio mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet fajna, tylko nie wiem gdzie bym z nią wyszła. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda jak torebka obronna:p

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie przekonają mnie te torebki, ale fakt faktem ta pierwsza ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te torebki :) trochę nie mój styl ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. brawo za dociekliwość, Twój wybór= Twoja torebusia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. matko ja bym nie powiedziałą że to podróba!

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście, ze mieć to prawdziwe cudeńko ♥

    OdpowiedzUsuń