Mój B'Day

Cześć Dziewczyny, 

Dziś post urodzinowy, zgadnijcie co dostałam prezencie?
      ..nie potrafiłam się od niego oderwać..same zobaczcie!



            Możecie sobie wyobrazić moje zdziwienie! Książkę dostałam od siostry, czyżby czytała mojego bloga? ;) 

Oprócz tego spotkała mnie dzisiaj jeszcze jedna miła rzecz. Mianowice doszły moje bilety na Orange Warsaw Festival! ;)

Beyonce are you ready? ;)
   

       Wybaczcie mi proszę, że dziś taki krótki post, ale wracam dalej świętować!
Całuje,
Lina






47 komentarzy:

  1. jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochana ;)!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego!
    Ja również wybieram się na Beyonce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego, spełnienia marzeń i wszystkiego czego sobie tylko zapragniesz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. spełnienia marzeń! : ))

    http://zuzieeeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. najpiękniejsze prezenty to te trafione;)
    świadczą o tym, jak dobrze znają nas ich ofiarodawcy:)
    Wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i stu lat w przepychu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, no to wszystkiego najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz :)
    Przepis na damę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat ! ;**

    btw . zazdroszcze biletow na ten festiwal *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    Super zdjęcia i na pewno bardzo fajna książka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! :) Książkę muszę przejrzeć :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze życzenia i miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    zazdroszczę Beyonce!

    OdpowiedzUsuń
  17. spóźnione wszystkiego najlepszego ; )
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedzenie mnie! Oj na Orange będziesz się pewnie bawiła świetnie! Prezent super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźnione najlepszego ! :D
    świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo to wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, do wygrania DOWOLNA PARA BUTÓW! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super prezenty - wszystkiego naj naj naj

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego :)
    Fajny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wystarczy jedno slowo by opisac ten krótki post : ZAZDROSZCZĘ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spełnienia marzeń i wszystkiego cudownego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego :) spełnienia marzeń przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio jak byłam w Empiku to wypatrzyłam własnie tę książkę i od razu dodałam ja do listu must have :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też chcę na OWF :(
    i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, bardzo pomysłowe :) Tylko szkoda, że tak się zakrywasz tą książką :)
    Książka musi być na pewno bardzo ciekawa, chciałabym mieć taką w swojej kolekcji:)
    A tak w ogóle: HAPPY BIRTHDAY!!

    OdpowiedzUsuń
  32. oooo wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin w takim razie :)
    ojjjj też bym się ucieszyła z takiego prezenciku :) poczytałabym...

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkie najlepszego spełniania marzeń i dużo, dużo radości... cudowne prezenty to wspaniale, że otrzymałaś to o czym marzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego! :) Książka jest na liście tych rzeczy, o których marzę :) A na koncert też chętnie wybrałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Udanej zabawy na Orange! Zazdroszczę! I spełnienia wszystkich marzeń życze!

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszczę Ci tych biletów :) Najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  37. dużo zdrówka, fajne foty:)

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystkiego naj :) a książka super prezent :)

    OdpowiedzUsuń